Hej! Jag är kan man säga helt grön på ASP! Jag hade tänkt mig att bygga ett community till min sida. Har lite problem med hur jag ska gå till väga! Är det någon som vet hur jag ska göra eller är det någon som känner sig manad att hjälpa till lite!? Tjena! Hej! Vad kul! Ska du använda den till din egen sida eller? Jag håller på att skapa en nöjes site! Har redan fått en shitloud med träffar fast jag bara har en kommer snart sida! Det skadar ju aldrig att fråga... Kan du tänka dig ett samarbete, att hjälpa till lite eller utbyta tjänster eller nått!Community förslag!?
Hade tänkt att de vanligaste bitarna i ett community ska förekoma. Ladda upp foto, skriv din egen press, gästbok, mejling, snabb chatt... Sidan den ska ligga på är en nöjes site som jag håller på att bygga.
/tackSv: Community förslag!?
Har själv gjort ett community som är helt färdigt... :)
Innan du börjar. sätt dej ned och skriv ned allt som kommer upp ur huvet.... :) Utgå från att fixa medlems-databasen, gör den klar sen fortsätt utåt med resten, mejlen etc...Sv: Community.
Jag är ju i grund & botten en grafiker som håller på att ska lära mig lite tyngre prog.
Vad tror du?