Har fått ett konstigt fel. Tycker att det eventuellt låter som om din webbläsare har blivit kapad. Ladda hem HijackThis från http://www.spywareinfo.com/~merijn/downloads.html och se om du hittar något skumt där. det tog 4 dagar av letande men det var lönlöst - helpdesken bestämde sig för total ominstallation. <b>helpdesken bestämde sig för total ominstallation.</b>internet explorer öppnar ej vissa länkar
Min IE version 6.0.2800 har slutat öppna vissa länkar när man klickar på dom.
Jag vet inte vilka länkar den inte kan öppna, först trodde jag att det var de som inte slutade på html (.asp tex), men så var inte fallet. Länkarna på t ex www.nyhetsportalen.se går inte att öppna, medans de på www.aftonbladet.se går att öppna - båda slutar på .html.
.nsf länkar går inte att öppna (lotus notes hemsidor).
har kört regsvr /i urlmon.dll plus lite andra grejjor..ingen lösning. Har startat om, har rensat registret med reg mechanic.
En ledtråd kanske kan vara att den lilla ikon som visar sig till höger om texten i adressfältet i IE har slutat att innehålla en bild - jag får bara en tom ikon med windowsflaggan...
Någon som stött på liknande problem? Kan tyvärr inte köra firefox.Sv: internet explorer öppnar ej vissa länkar
Behöver du hjälp att kolla igenom loggen du får från programmet så posta den här så kan vi försöka hjälpa dig.Sv:internet explorer öppnar ej vissa länkar
Sv: internet explorer öppnar ej vissa länkar
Tja... alla sätt är bra utom de dåliga...