Hejsan! Du (eller ngn annan) har installerat en uppdatering från MS Avinstallerade det uppdateringspaketet nu (slängde på alla uppdateringar häromdan). Så nu är allt normalt igen :)Flash i Internet Explorer - Klicka om du vill aktivera kontrollern
Har fått ett litet märkligt problem på min arbetsdator. När jag surfar till sidor med flash så får jag upp en liten titleruta som säger "Klicka här om du vill aktivera och använda denhär kontrollern" samt att jag får en liten gråmarkering runt flashen vid mouseover.
Klickar jag på objektet så fungerar det som vanligt, men detta är ju hemskt störande då jag ska följa länkar eller liknande som ligger i flash och får klicka två gånger.
Problemet har jag endast i Internet Explorer. Har testat med Firefox men där är allt normalt så de känns som det är någon inställning i IE som ska ändras. Problemet är att jag inte vet vilken.
Någon som har haft samma problem som kan hjälpa mig med en lösning?
Mvh
ChristofferSv: Flash i Internet Explorer - Klicka om du vill aktivera kontrollern
Läs mer här: http://support.microsoft.com/kb/912945Sv:Flash i Internet Explorer - Klicka om du vill aktivera kontrollern
Tack för hjälpen!
//Christoffer