Om det finns fler fractalfreekar out there så kolla in på detta program och Tyvärr är Mandelbrots fraktaler ganska poänglösa leksaksexperiment. Det finns en hel kaskad intressanta grejer inom kaosteori som Benoit inte tycks ha förstått sig på. Ta en titt på chaosbook.org. Nu tog du på dig översittarefasonen. Inte likt dig Du kunde ju använd något annat än Threed32.ocx kontrollen.Onödigt lull-lull. Flåt jag missade att bifoga, hade glömt , det var länge sen . Jag har fått personnummer sedan födelsen, har två telefonnummer. <b>>Nu tog du på dig översittarefasonen.</b>Fractaler Mandelbrot o Julia
utveckla gärna med fler färgsättningar .dib
Kolla och njut , lägg in en kvadrat i bilden och vandra djupare in i universum.
Programarkivet:Fractaler Mandelbrot o JuliaSv: Fractaler Mandelbrot o Julia
Sv:Fractaler Mandelbrot o Julia
Var lite ödmjuk som jag så får du fler vänner. ;-)Sv: Fractaler Mandelbrot o Julia
;-)Sv:Fractaler Mandelbrot o Julia
Nu skall det funka.
Skit i Andreas han har aldrig fått ett nummer, då blir man sååån
Programarkivet:Fractaler Mandelbrot o JuliaSv: Fractaler Mandelbrot o Julia
Vad pratar du om för nummer.
;-)Sv: Fractaler Mandelbrot o Julia
Nix, inget översitteri. Det är allmänt känt att Benoit Mandelbrot är en stor skrävlare, som i stort sett inte åstadkommit någonting (utom lite fina bilder och ett populärvetenskapligt intresse). Tyvärr är genererandet av fraktaler i stort sett enbart av estetiskt värde.
Fraktaler uppkommer naturligt i fasrum eller konfigurationsrum många system, och det är då det är av stort intresse att studera dem.
Jag skyller på populärvetenskapliga tidningar för detta; en reporter på Illustrerad vetenskap får nys om något, förstår inte riktigt allt, publicerar det ändå och kryddar med lite egna åsikter och tankar. Kaos är mycket bredare och intressantare än så, men tyvärr överskuggas allt av letandet efter coola fraktaler.