Jag har gjort en webbsida där folk kan lägga in ordrar. Den har fungerat klockrent tills för ett par dagar sen, då började det bli Runtime Error när folk la in ordrar, de som har gjort det har senaste webbläsarna. När jag gör det så fungerar det som det ska. Någon som vet vad som han ha hänt? Ja, det skulle ju kunna vara något fel i http-responsen från nya webbläsare eller koden eller så... Svårt att svara på. Du får lägga till felhantering på sidan och logga vad som går galet. Kanske kan det vara så att användarna fyller i något ogiltigt data? Problem med databasen ifall någon sådan används? Det är anrop(insättning) i databasen som. Jag har try-catch men när det går fel kommer man till Runtime Error-sidan. Jag har även RequiredFieldValidator, men de kan ju fylla i fel ändå. Jag ska kolla på det. En följdfråga, i Web.Config hur ska CustumErrors vara inställt för att man ksa få felmeddelanden på servern? Visst ska det vara "Off"? Jag hade glömt att kolla hur användarna skriver in datumet. Jag gör nu en koll på det med RegEx så fungerar det.Plötsligt fel
Sv: Plötsligt fel
/JohanSv:Plötsligt fel
Sv:Plötsligt fel