Jag har i ett word dokument x antal rubriker med underliggande text till. Jag skulle vilja på ett enkelt sätt kunna ta bort dessa rubriker med dess underliggande text, dvs man markera de man vill ta bort sedan klickar man på en knapp typ ta bort. Om du går över i dispositionsläge, kan du markera en rubrik och efterföljande text genom att klicka på plustecknet till vänster om rubriken. Håll ned CTRL och klicka på fler rubriker för att lägga till dem och deras texter. Sedan kan du trycka på DEL för att radera. Du verkar ju inte så där överdrivet intresserad av att få frågan löst... _vad_ är det som inte fungerar? Löst. Niklas, förresten vad vet du om det? Jag vet ingenting om det, jag vet bara vad det verkar som. Vill man ha svar på frågor får man faktiskt anstränga sig och förklara ordentligt, och inte säga att "det funkar inte".Ta bort rubriker med underliggande text i ett word dokument
Hoppas någon fattar hur jag menar.Sv: Ta bort rubriker med underliggande text i ett word dokument
Sv: Ta bort rubriker med underliggande text i ett word dokument
Vilket steg, vad försökte du istället?Sv: Ta bort rubriker med underliggande text i ett word dokument
Sv: Ta bort rubriker med underliggande text i ett word dokument
Folk är här för att hjälpa till, men det är de som hjälper till som gör de som behöver hjälp en tjänst. Då kan man förvänta sig lite mer av den som frågar efter hjälp.