Hej, Vad menar du med ändrar upplösning på fönstret? Jag menar om jag ändrar storlek på webbläsarfönstret eller om jag har en annan upplösning på skärmen, t.ex. 800 x 600. Ändrar sig dina formulär när du ändrar browserns storlek? Hej, Då har du antagligen inte skrivit rätt CSS eller så har du nåt annat problem. När jag fixade sidan i Dreamweaver istället så löste sig problemet. Dreamweaver har inbyggd funktion för att rita om sidan vid storleksändring. Vet inte vad jag gjorde för fel i Frontpage men det spelar mindre roll nu.Webbsida med olika upplösningar
jag har precis lagt upp en sida på webben men har problem med bl.a. mina formulär när jag ändrar upplösning på fönstret. Knappar hoppar omkring m.m.
Någon som har något tips på hur man löser detta? Använder f.n. Frontpage XP.
Tack på förhand!
AlexSv: Webbsida med olika upplösningar
Menar du skärmens upplösning, eller att du ändrar fontstorleken?
Har du sidan uppe så man kan se den?Sv: Webbsida med olika upplösningar
AlexSv: Webbsida med olika upplösningar
Det låter helt skumt, skicka url till sidan så kan vi se den...Sv: Webbsida med olika upplösningar
ja, fälten i formuläret, textfält, hoppar ner till nästa rad på sidan vilket gör att det ser helt fel ut. Sidan är tyvärr inte uppe för granskning ännu.
Jag skulle vilja att fälten flyttar sig då fönstret ändrar storlek. Har sett en del andra sidor som har det så.
Mvh AlexSv: Webbsida med olika upplösningar
Ladda upp sidan eller visa koden...Sv: Webbsida med olika upplösningar
Tack för din hjälp i alla fall.
Mvh Alex