Hej, tänkte fråga er - vilka 3 hemsidor besöker ni oftast för att läsa om "data-relaterad" information? Om du menar i syfte att lösa problem så kommer tyvärr inte pellesoft med där... För att läsa datorrelaterade nyheter: IDG (Läser nyheterna där) Pellesoft, Codeproject, MSDN Sweclockers.com (forum.sweclockers.com) Information? Hm.. www.webforum.nuMest besökta hemsidorna?
Vore kul att få en inblick, kanske får tips om en ny kanonsida.. Grymma bloggare är också klassat som "sidor", pellesoft behöver ni inte ange..
Använd gärna (utan mellanslag) < url : www.hemsida.se >Sv: Mest besökta hemsidorna?
google (räknas det? jakten börjar ju där...)
itproffs.se
Sedan var det svårt att veta vilken site som är mest frekvent besökt då jag oftast googlar och då hamnar på många olika ställen, men CodeProject ligger nog bra till.
/JohanSv: Mest besökta hemsidorna?
IDG
Slashdot
OSnews
LXer
Datorrelaterade forum:
PHPportalen
Pellesoft
bbs.linux.se
När jag söker webbutvecklingsinfo:
developer.mozilla.org
W3C
W3Schools
PHPportalenSv: Mest besökta hemsidorna?
Pellesoft (Läser och skriver problem och lösningar)
Ubuntuforum, PHPPortalen, Linux.se (För att får hjälp eller hjälpa andra inom specialområden)
Nu blev det två till men svårt att inte få med dom :)Sv: Mest besökta hemsidorna?
utan inbördes ordning
Late edit:
Henrik Malmberg's förslag google är ju givetvis #1.Sv: Mest besökta hemsidorna?
idg.se
blogs.msdn.com (prenumererar på RSSen)
Edit: läste inte att man inte behvöde tipsa om pellesoft så jag byter denSv:Mest besökta hemsidorna?
pellesoft.se
wn.se
idg.se/codeproject.com
(Dessutom en massa bloggar)Sv: Mest besökta hemsidorna?
www.asp.net
idg.se
och så www.pellesoft.se men det behövde vi inte ange...