Måste bara säga att jag diggar pellesofts forum på en punkt väldigt mycket: Jag har ganska ofta slagits av tanken att just pellesofts forum är valdigt snabbt över rdp! Många andra forum brukar vara väldigt sega över rdp. Måste även säga att jag tycker att pellesofts forum är ett utav de mest lättnavigerade forumen jag känner till. Tackar och rodnar.. Det du inte ser är att det finns två tabeller a 1,5 miljoner poster som håller reda på vad ni läst och inte också ... Så för att visa vad DU skall se så går den igenom en mängd data förutom de ~250,000 inlägg som finns.. Håller med,fast har aldrig förstått hur navigeringen bli bättre av rubriken vb-sektioner Jag antar att han syftar på att tex "nätverk" ligger under "vb-sektioner". Det betyder antagligen att alla frågor som har med VB och nätverk ska ligga där, men var lägger man tex frågor som har med C++ och nätverk att göra eller allmänna nätverksfrågor? Jag syftar på Aktuella Forum och vb-sektioner. > Möt upp jag lovar att det är trevligt.Måste finnas annat i skallen än IF Then While Until osv.Pellesoft @ RDP
Nu har jag sagt det :)
/OskarSv: Pellesoft @ RDP
Jag tror mycket beror tack vare att sql-servern är separat och står dedicerad och skild från webbservern.
Sen är det faktiskt ni som önskat också, dvs hur det skall vara - så ni får ta credit med. En sak jag har funderat på det är att markera "ett" inlägg som löst, inte hela tråden. Vi får se om det blir av..
Något jag dock hade önskat är fler frågor från fler personer. Många vågar inte skriva, eller tror inte de får svar, eller har inte lust osv osv.. Våga "spåna lite mer".. Sv:Pellesoft @ RDP
Sv:Pellesoft @ RDP
Idag så hamnar allt under vb-sektioner - nätverk och då försvinner all logik i att kalla den delen "vb-sektioner".
ThomasSv: Pellesoft @ RDP
Det som ligger där är svårt att hitta med den rubriken. Kolla. "No big deal" för oss som
varit med några år,men nybörjare kan nog bli lite konfunderade.
<b> Avd. skönhetsfläck</b> ;-)
Så gammal jag är tycker jag det skulle vara trevligt(lullull)
om du införde iconen för dom som finns i chatten även här i Forumet.
När jag ändå är igång. Varför är det bara jag och Cougarin Lasse och Gbg som träffas på chatten
varje lördag kl 10:00 och löser melodikrysset P4.
Himla trevligt har blivit en 3 årig instution här hos Pelle.
Puman och jag kör sedan något år tillbaka även Söndagsskolan kl 09:00 P4
Möt upp jag lovar att det är trevligt.Måste finnas annat i skallen än IF Then While Until osv.
Vågar väl knappast fråga är det någon här som har ett lag i AB : Drömelvan (allsvenskan fotboll)
Mitt lag med bara skåningar går hyffsat Trelleholla FF.
Mvh SvenSv:Pellesoft @ RDP
Jodå, if() {}, ;, //, /* */ och lite allt möjligt finns i skallen ;)
Lördag kl 10.00 sover man ;)