Är det konstigt att Vi är misstänksamma ! ? Nu är det ju lite så att det inte enbart är muslimerna som står för detta. Vem faen är trångsynt. <b>Det finns kristna fundamentalister, Hinduiska fundamentalister, buddhistiska fundamentalister</b> som oss Nordbor,trygga och snälla Realtid Kolla! Buddhistiska fanatiker skjuter ihjäl oskyldiga i Nepal. Var visserligen inte helt nykter när jag skrev ovanstående. Det är ju tur att du inte målar upp det svartaste scenario du kan mäkta med vid varje given tidpunkt. Jag och min fru kör sen en tid Sharialagarna fullt ut hemma.Islam Islam Islam !
Dagligen hör man , läser man om våld och död .
Vem står för det ? . Joooooooooo djä... idioter. Muslimer och pack nära dom.
Samma sak med NordIrland för helvete lugna ner ER och var som oss Nordbor,trygga och snälla.
Blir så djä... ledsen och arg när dessa förbannade fundelmentalister får sådan makt på liv och död.
Blir så dj... arg ,dom tar mer makt än dom någonsin förtjänat.
De enda som kan ändra på detta är Ni muslimer. Är Ni fega ? SÄG TILL Nock Nu får det vara Nock
Ni troende muslimer SÄTT NER FOTEN och säg HÖGT att detta är inte enl. KoranenSv: Islam Islam Islam !
Det finns kristna fundamentalister, Hinduiska fundamentalister, buddhistiska fundamentalister
dock så gillar ju media att fokusera stort på vad de muslimska fundamentalisterna pysslar med.
Jag håller med dig i sak, men inte i det språkbruk du använder och ditt trångsynta utpekande av
enbart de muslimska fundamentalisterna som orsaken till världens dårskap.Sv:Islam Islam Islam !
Realtid Kolla ! Muslimer , Muslimer dödar oskyldiga, har jag fel ?
Dessa djävla fundentmentalaister må brinna i helv.... Så höre GUD .
Det gäller alla som hävdar att dom har rätt på att tolka GUD:s vilja.Sv:Islam Islam Islam !
Det finns t.o.m. antireligiösa fundamentalister. Organisationen Humanisterna fick nyligen Scandic att ta bort gideoniternas biblar från hotellrummen med hänvisning till att de skulle vara kränkande för ickekristna.Sv: Islam Islam Islam !
Jag tror det är precis det som är vårt handikap i kontakten med
andra kulturer. Det håller inte alltid att vara mjuk mot dom hårda,
flat mot dom fräcka och tolerant mot intoleransen.Sv: Islam Islam Islam !
Realtid Kolla! Hinduistiska fanatiker skjuter/spränger ihjäl oskyldiga i Indien.
Realtid Kolla! Kristna högern spränger ihjäl oskyldiga i Irak.
Realtid Kolla! Judar spränger och skjuter ihjäl oskyldiga i Palestina/Israel.
Fundamentalister och religiösa fanatiker är aldrig nåt å ha.
Skärp dig Sven-Åke, det ovanstående uttalandet var ett riktigt lågvattenmärke från
din sida. Svälj inte mediabilden helt varje gång. Det finns en verklighet utanför rapports
inslagsproducenter också. Som någon nyhetschef en gång (för inte så länge sedan) sa, vissa
nyheter skiter man i för de anses inte "sexiga"
//JohannesSv:Islam Islam Islam !
Men jag tycker nog det håller även idag.
Du har ju rätt i det mesta ovan.
Men det ena illdådet försvarar ju inte att det sker samma på andra ställe.
Vi kan dra in Sebrenitza Ruanda mfl. Det är för djä... men ! just dom muslimska fundentalmentala
har en större vidare mening med sitt kör. "Sanna mina ord" som Krösa Maja säger
Dom kommer att dra av ett kärnvapen eller kontaminera oss otrogna hundar med sitt "shit"
Tjernobyl kommer att vara som en smekning jämfört med det "shit" dom kommer att ställa till med.Sv: Islam Islam Islam !
Jag tror att man i mångt och mycket kan vara lika rädd för andra, icke-religiösa grupperingar när det gäller terrordåd och atomvapen. Politisk terrorism och terrorism med ekonomiska förtecken är nog så
farligt, och nog så förekommande.
Fördelen med atomvapen om de bränner av en i närheten är att döden åtminstone är ögonblicklig.
//JohannesSv:Islam Islam Islam !
Nu är det så att vi även har gått och sneglat på Saudi style Wahhabism ( stening mm. )
samt lite på Talibanernas åskådning med deras hedersmod samt Iransk sunnism
med deras synsätt på Kvinnor och djur.
Hur skall man kunna välja från detta smörgåsbord? Jag bara frågar?