Detta brev kan Ni gott läsa. Anledningen till att han "fläskade" på så, kan ha varit den men....vad gjorde sherifferna då ? >>men....vad gjorde sherifferna då ? <b>Förmodligen lite bidrag och en ny bil..</b> Borde väl vara ett bra straff med en fläskläpp. Släng en näve grillkrydda på grillen när du fått kolen till att glöda, doften/ångorna kommer garanterat att driva 'varelsen' till vansinne. Och om vederbörande går på någon av dina anhöriga/bekanta först kan du ta över dennes nödvärn och även klappa till lite extra och hävda excess.Ett brev till mina söner !
"En sann historia.
Mina grannar och jag och några till grillade på Ringvägen 63 Midsommarafton.
En "mulla" liknande varelse attackerde oss och drog bannelser över oss
som "otrogna svin" mm . kommer inte ihåg allt. Hotade oss med att visa vad han
skulle göra (med handen mot strupen) oss. Fulständigt absurbt. Visade kniv !
Grannen som satt med oss ringde sheriffen.
10 poliser dök upp.Sant absurbt 15 sheriffer omringade området.
Jooo Vi var förbannade , Ni skulle sett honom, Vi bor i 63 han bor i 65.
Helt djä... otroligt,men sant .Han bor på Ringvägen 65 och går iklädd hela "mulla" köret.
mmm... pojkar . Gurli var så djä... glad att jag inte hade min "stödpåk" klubban med mig.
Helt djä... otroligt. 10-15 poliser omringade vår lilla gårdsfest. Det var midsommar 2007 .
Djä... mulla tålde inte lukten av vårt grill. Mycke skall händ men detta stämde mig till eftertanke.
mmmmmm................ inte en gång till !!!!!!!!!!! då tar jag med mig (bollträet) min trogna "stödpåk".
StabbenSv: Ett brev till mina söner !
i hans mening ev. alltför "Svinaktiga" Barbeque som ni bedrev!!??
bara en teori.Sv: Ett brev till mina söner !
Gav de mullan en fläskläpp ???Sv:Ett brev till mina söner !
>>Gav de mullan en fläskläpp ???
Förmodligen lite bidrag och en ny bil..Sv: Ett brev till mina söner !
Det där lät ju inte det minsta bittert!Sv:Ett brev till mina söner !
Tror inte han hade gillat att suga på fläsk en hel dag. (obs ! bara en lek med ord....inte rasistiskt menat)Sv: Ett brev till mina söner !
Glöm inte att våld är illegalt men nödvärn är legalt.Sv:Ett brev till mina söner !