Nu har du kommit till vägs ende. ! Jag håller faktiskt på lite med ett nytt upplägg Sven. Jag håller i skrivande stund på med en enkel men ny design. När detta kommer igång börjar jag en ny kampanj med löpande mail, försöker få personer engagerade att hjälpa till lite och bidraga med sina kunskaper, precis som du gjort hedersvärt under många år! Lite roligt är det ändå Åke, att du framför det vi framfört under 1-2 år. Lite sent, men ifs, bättre sent..... Drömmar drömmar saga saga. Jag tillät mig drömma ;-) En liten idee jag har som skulle få folk att kolla. <b>Två val, lägga ner siten eller vårda den !</b> <b>Jag håller faktiskt på lite med ett nytt upplägg Sven. Jag håller i skrivande stund på med en enkel men ny design.</b> Jag har inte bestämt hur mycket omskrivning det skall bli än faktiskt. Skulle ju helst vilja slippa göra det själv utan att vi gör det tillsammans. Jag är öppen för förslag .. Det du pratade om att du håller på med nu är alltså bara designen, eftersom du inte ens har tagit beslut om någon kod ska skrivas om. Jag tror att dom flesta anser att det är annat än designen som du bör lägga din fokus på. Inte fae... fungerar "pluppen"Pelle Pelle Pelle !
Två val, lägga ner siten eller vårda den !
Sven som var med på Sand-tiden (tände på din RGB sand) den var var bra.
Pelle vad heter Världens högsta vattenfall. :-)
Jag besöker varje dag och ser hur konstruktiva frågor blir färre och färre.
Nån dj... rättstavningsnisse dyker upp som Bo. :-)
Det tillför ju inget !
Jag är beredd att köpa rättigheten till siten.
Skulle kunna tänka mig 1 mille.
Kommer att göra den till ungdomarnas site när det gäller matte och logik.
Ditt varunamn Pelle är värt pengar !
Edit:
Skiter fullständigt i att kolla vem som gjort bordet och vilka verktyg dom användt.
Det blev ett djä... braaaaaaaaaaa bord. Jag skiter i hur Ni gjorde.Sv: Pelle Pelle Pelle !
Jag jobbar även lite med analyser om vad som kommer fungera och inte framöver. Klart pellesoft är ett varumärke och målet är att fortsätta vara en samlingsplats för att entusiasmera alla intresserade av programmering, matte och liknande områden.
Min förhoppning är också att några personer kliver fram lite mer och hjälper till.Sv:Pelle Pelle Pelle !
Sv: Pelle Pelle Pelle !
Kör hårt Pelle så får du support.Sv:Pelle Pelle Pelle !
Frågesport. Själv älskar jag att visa mig som bror duktig.
Ställa en veckans/månadens fråga som inte går att lösa med ex. Googels
Bilder är ganska bra. Vem ? Var ? När ? osv
När dom ändå är här så kanske dom kollar några av Forumen.Sv: Pelle Pelle Pelle !
Jag får väl citera en viss person från [Synd att Pellesoft ska lägga ner, men livet går vidare] :-)
"Fae... Pelle har säkert annat att tänka på än att serva denna site.
Den funkar i stort. Vill man ha fram något revulitionerande inom problemlösning
så kan man nog hittade det här."
Vem det är får ni gissa själva :-)
ThomasSv:Pelle Pelle Pelle !
Bara designen som görs om eller kodar du om allt? Främst är jag nyfiken på om forumet kommer att skrivas om.
ThomasSv: Pelle Pelle Pelle !
Sv:Pelle Pelle Pelle !
Angående förslag så finns det ju flera i min tidigare tråd. Det enda som inte har testats genom åren är väl vad jag vet att du ger ut den nuvarande forum-koden så att vi kan hjälpa till med den.
ThomasSv:Pelle Pelle Pelle !
Det måste vara ett religiöst fel.
<b>Har ps fortfarande några större antal besökare ?? </b>
Det är inte antalet som gäller.
Kvalitet gäller, se mina inlägg. ;-)