Pelle ! Tänker du fixa så jag kan stänga mina 30 trådar Testa detta då.. jag får också problem, det är så lustigt.. här märks det verkligen vad servicepacks på servern samt webbläsare påverkas över tid - sånt som jag aldrig ändrat och fungerat i många år plötsligt slutar att fungera - tycker det är fashinerande ... FireFox Jag får helt klart gräva lite. det är ingen annan som vet ? ex varför radioknappar med postback slutar fungera och vad lösningen är? Troligtvis efter den "stora" uppdateringen sist. Radioknappar slutar inte fungera sådär bara såvida du inte använt icke standardiserade metoder eller gjort någon konvertering som kanske gått snett. Hej, efter mycket om och men har jag fått till det så det nu går att stänga trådar. Mycket underligt fel som inte borde uppstått- men nu är det löst. Testa gärna och återrapportera. Mitt problem enligt ovan Thomas, vilken webbläsare? Thomas, du som kan koda, går det att se vad som blir fel? Det är ju ett javascript som försöker lägga ett värde på en hidden-variabel och sedan posta sidan. Vad säger debuggern i dina läsare?Stänga trådar
Undrar 1556 Sven Åke PerssonSv: Stänga trådar
I forum, välj flik Selektering, i denna flik markera alternativ -Lista senaste inlägg i alla forum-
DÅ HÄNGER SIG DATORN !
endast ctrl+alt+del hjälperSv: Stänga trådar
Sv:Stänga trådar
<b>tycker det är fashinerande ...</b>
:-) tycker du .Vad tror du Vi tycker ute i stugorna ;-)Sv:Stänga trådar
Har märkt det är samma sak som gäller på framsidan med röstningen..
net framework 4.0Sv: Stänga trådar
Sv:Stänga trådar
PelleSv:Stänga trådar
"I forum, välj flik Selektering, i denna flik markera alternativ -Lista senaste inlägg i alla forum- "
NU FUNKAR DET
Tack Pelle, bra jobbat.Sv: Stänga trådar
Helt mystiskt hittar den inte document.Form1.variabel ... så jag fick ändra där. Frågan är om olika webbläsare har olika problem. Jag körde IE9 och fick det att fungera.Sv: Stänga trådar