Har tittat runt lite på en billig begagnad dator åt en vän. <b>Pentium II, 400 mhz, 6 gb hårddisk, 128 gb ram, 400:-</b> Nja få se om jag rek det eller rent av köpa det av någon annan. Om personen inte bryr sig om vad det är för OS så finns det ofta IMAC:ar på tradera för runt tusenlappen. Liten och smidig... Nja hon bryr sig nog inte med hon har program som inte fungerar på MAC. <b>>> Alla priserna låter höga. Pruta stenhårt.</b>Priser på begagnade datorer
ca 1200 kr så det blir ju ingen ny och visst kan man bygga en.
Har tittat runt lite och det verkar enligt mig vara rätt så höga priser på begagnade datorer.
Att man hoppas att få några kronor för sin gamla dator är ju bra men det finns väll gränser.
Nu kanske bara jag är för snål men fick tre annonser av personen som jag skulle kommentera.
Personen har redan en skärm och tagentbord/mus så det är bara burken och den ska vara till ren surfning, mail och enkel multimedia dator.
Nr 1
Pentium III, 500 mhz, 256 mb ram, 8 gb hårddisk, dvd, skärm 17 tum, pris 1200:-
Nr 2
Pentium II, 450 mhz,192 mb ram, skärm 17 tum, pris 1000:-
Nr 3
Pentium II, 400 mhz, 6 gb hårddisk, 128 mb ram, 400:-
Känns lite dyrt men visst får man en 17" skärm (De två första) men endåSv: Priser på begagnade datorer
Ojoj, 128 <b>gb</b> ram, inte dåligt med tanke på att max är 4 i 32 bitars system ;)
Fast det ska ju vara stort G då...Sv:Priser på begagnade datorer
Sv: Priser på begagnade datorer
Sv:Priser på begagnade datorer
Sv:Priser på begagnade datorer
Man vet ju inte riktigt vad personen är beredd att betala.
Är man inte ens villig att ge 400:- (som var det billigaste) så kan man nog inte räkna med att få en PC.
Även om den är begagnad.
Jag tycker inte priserna var för höga.