Hej! Kolla om http://www.pcinspector.de/file_recovery/se/welcome.htm kan hjälpa till. Om det inte hjälper kanske du kan testa att skapa en ny partition i samma utrymme utan att formatera och sedan använda det programmet (eller liknande program). Det smartaste är att återbygga partionen med något recovery program innan du på något sätt ändrar partionen... Säger bara GetDataBack.Använt det flera gånger.Återställa ntfs-partition?
Jag har precis installerat om WinXp på datorn nu. Jag har 3 partiotioner ( C, D och E )
Vid installationen formaterade jag om C: och tog bort D
Nu kom jag på att det var några saker som jag behöver som ligger (låg) på D...
:(
Finns det något sätt att återställa D? Den syns men Win säger att den inte är formaterad...
Filsytemet var NTFS förrut. Jag har Partition Magic 7 om det är någon hjälp (även Knoppix LiveCD) ...
Kan jag få fram mina filer på något sätt eller är det bara att ge upp?
Tack på förhand
LoffeSv: Återställa ntfs-partition?
/JohanSv: Återställa ntfs-partition?
Alltså inte formatera den eller så...
Jag fördrar program easy recovery som bla kan återskapa från formatera partionen.
Men ditt fall är ju lättare eftersom du enbart har raderat partionen så allt borde fortfarande finnas där för återskapningSv:Återställa ntfs-partition?
Får tillbaka filer som är flera år gammla efter X antal formaterinagr och partioneringar.